کد خبر : ۶۰۰۸۹
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
هم‌زمان با هفته کارگر صورت گرفت
مدیران و کارگران شرکت ایران خودرو، هم‌زمان با هفته کارگر با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان های امام راحل تجدید مثیاق کردند.
به گزارش خودروکار - کارگران ایران‌خودرو با همراهی حوزه بسیج ۵۰۲ امام علی(ع) این شرکت در کنار دیگر کارگران شرکت‌های تولیدی و صنعتی، هم‌زمان با هفته بسیج کارگری، ضمن تجدید پیمان با آرمان های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، یک‌بار دیگر پای‌بندی خود را به اهداف والای نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری نشان دادند و در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده، بر تلاش و کوشش بیش‌تر در راستای تحقق برنامه ها و اهداف گروه صنعتی ایران خودرو و وزرات صمت تاکید کردند.
در پایان این مراسم، کارگران ایران‌خودرو با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه‌، با آرمان های شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.


کارگران و کارفرمایان مهم‌ترین ارکان تولید و توسعه هستند
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم تجدید میثاق کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با آرمان‌های امام خمینی (ره)، با بیان این‌که در سال رشد تولید و مهار تورم اقدامات ارزنده‌ای انجام شد و در تمام بخش‌ها رشد تولید داشتیم، گفت: امسال سال جهش تولید با مشارکت مردم است که یکی از ارکان اصلی جهش تولید کارگران و کارفرمایان هستند.
سید صولت مرتضوی با اشاره به شعار امسال اظهار کرد: امسال سال جهش تولید با مشارکت مردم است. یکی از ارکان اصلی جهش تولید که امروز گرد هم آمدند کارگران و کارفرمایان هستند. در سال رشد تولید و مهار تورم اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفت و در تمام بخش‌ها ما رشد تولید داشتیم و این را نه تنها مراکز داخلی بلکه مراکز خارجی مانند بانک جهانی نیز به آن اذعان دارند.
وزیر کار تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم به کار و هم به کارگر ارج می‌نهد و من به عنوان کوچک‌ترین کارگزار در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تمام افتخار به دست کارگران بوسه می‌زنم. تمام تلاش دولت این است که بتوانیم معیشت جامعه کارگری را ارتقا دهیم.
 
برچسب ها: ایران خودرو
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران